Antalya Bölgesinde Diş Hastanesi ya da Özel Diş Polikliniği mi Arıyorsunuz?

Antalya Özel ALTINDENT Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği Lokasyon bilgileri, Harita ve Adresi Antalya altindental.com!

Adres: Göksu Mahallesi, Suphi Türel Caddesi, No:37/HA Kepez, Antalya 07400 Türkiye. Harita ve Lokasyon Bilgileri için tıklayınız. Detaylı bilgi almak için bizi arayın: 02429991227 ya/da 05317219697

ALTINDENT Diş Kliniği olarak, Estetik ve Cerrahi Diş Tedavileri; İmplant Diş, Kanal Tedavisi, Kompozit Dolgu, Çene Cerrahisi, Zirkonyum Diş Kaplama, Estetik Diş, Çoçuk Diş Hekimliği, Kaplama, Porselen, Lamine, Diş çekimi, Diş temizliği , Periodontoloji, ağız ve diş sağlığının birçok önemli alanında hizmet vermekteyiz.

İleri teknolojiyi kullanan uzman kadromuzla tanışmak için bize ulaşın. Dişlerinize uzman ellerde ve uzun ömürlü kaliteli malzemelerle kavuşun.

“Herkes için sağlıklı ve güzel bir gülümseme.”

AMACIMIZ; herkes için ulaşılabilir ve güvenilir sağlık hizmeti Ağız ve Diş Sağlığınızla ilgili tüm soruları hekimlerimize sorabilirsiniz.

Bizi Yakından Tanıyın

Misyonumuz; Etik değerlerden ödün vermeden hastaların haklarını gözeten, ihtiyaç, istek ve beklentilerini karşılayan, ulaşılabilir, kesintisiz ve güvenilir sağlık hizmetini, çağdaş standartlarda sunan bir kuruluş olmaktır.

Vizyonumuz;Sağlık hizmetinde; güveni, saygınlığı ve hastanın memnuniyetini temek ilke edinen, çalışanları ile bütünleşmiş, kurumsal kimliği ile öne çıkan ve ülkemizdeki sağlık hizmetlerinin ileriye taşınması yolunda lider bir sağlık kurumu olmaktır.

Kalite politikamız; Sağlıkta Hizmet Kalite Standartları çerçevesinde, Eğitimli ve konusunda uzman personel ile zamanında, güvenilir ve izlenebilir teşhis, tedavi hizmetleri sunmak, hasta ve çalışan memnuniyetini sağlamak ve sürekli gelişen bir kalite yönetim sistemi oluşturmaktır.

Dental Services
Whatsapp Call
Call us
Mail us

Formu doldurarak gönderdiğinizde, mesajınız bize ulaşır ulaşmaz ALTINDENT ekibi sizinle iletişime geçecek. Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler.

İlgili Uzmanlar, Makaleler ve Kaynaklar

Ağız Sağlığı Bilgisi

Uzman diş hekimi tavsiyesi mi arıyorsunuz? Sizin ve ailenizin gülüşüyle ilgili her aşamada yardımcı olacak yararlı makale ve videolar hakkında Ağız Bakım Merkezinde arama yapın.